Allah sabir versn caanim seni okdr iyi anliyorumki bende yurtdisindaym ayni bnde bi ay cektm o kasintiyi zor bi dogum gecirdm dogumdan 3-5 gun sonra basladi kasintilar kabardi vucudm elimi cekemiodm uyuz olmus gibi kasiniodm soguk dusch aliodm hastane fenistil yazmisti bide evime gelen ebe quark sürmemi söylemisti en son ev doktoruna gittm alerji testi icin neye yönelik oldugunu bilmedigini icin bisy yapmadi kortizon icerkli krem verdi faydasinida gördm ama 2 kez kullandm bebegimi riske atamazdm kasiniym daha iyi😬 kadin doktorum türk o bakti dedi kürtesan mi ne adi genelde dogumdan sonra oluo stressi kaldirmiomus vucut ve disariya yansitiomus hepsini yapcagn hic bisy yok sabirla kendilingn gecmesini bekliycen dedi öylede oldu kendi kendine bitti. Dogumdan daha zordu o benm icin😁