Merhaba Anneler 🥺
6.hastalık yaşayan anneler var mı ? Bu dönemde bunu yaşamak çok zor.. Kızım 13 aylık henüz.Pazar günü hafif ateşlendi ve gecesi aniden 39.1 çıktı Ateşi ne yapacağımı bilemedim ve gece 4 de eşimi uyandırıp acile gittik ve oradaki çocuk doktoru boğazının beyazladığını söyleyip bize antibiyotik ve ateş düşürücü ilaç verdi daha sonra bir iğne yaptılar ( novalgin) daha sonra eve gönderdiler tahlil yapılmadı eve geldik kızımın ateşi düşmüştü bi daha ateş olmadı sabah olunca kendi doktorumuzu aradık ve kızımı görmek istediğini söyledi bizde kendi doktorumuzla görüştük durumumuzu anlattık ve bizde kan tahlili , idrar tahlili istedi yaptırdık bize boğazlarında bir sıkıntı görmüyorum 6.hastalık diye düşünüyorum dedi Eğer sizde bir ateş söz konusu olursa covid testi yapmanızı isticem dedi.. şuan kızımın az da olsa ateşi var belli aralıklarla calpol ve dolven ateş düşürücü ve arada elini yüzünü yıkıyorum. O kadar çok korkuyorum ki nolur sizinde başınızdan böyle bir olay geldiyse lütfen anlatın geçer dimi gerçekten 6.hastalıktır dimi 😭😭😭 şuan döküntü de olmadı vücudunda 🥺🥺 ne yapcağımı bilmiyorum gözüme uyku girmiyor.