Gzde07 Bebeğim2aylık 9saattir filan çişini yapmıyo şimdi baktım bi kere yapmış oda çok az bide hafif yeşillik var bezinde ,varmı başına gelen kötü bişey olabilir mi 😔😔
Emir123ali Gzde07 allah göstermesin daha kötü olmasın 9 sat çok fazla ya çok aç yada başka bi sorun var allah göstermesinn gidin bence bi acile
Keremeral Gzde07 bebeğiniz sıvı alamadığı için oluyor emmiyor diyorsunuz acil devam sütü başlayın ya da sütünüzü sağıp içirin
Emir123ali Gzde07 canım 9 sat çok bi insan 9 sat yapmadan duramaz heleki bi bebek dediğim gibi ya karnı çok aç yada ağlıyor mu huzursuzmu
Gzde07 Emir123ali iki gündür bi huzursuzluk var ama aşı olmuştuk ondandır diye düşünüyordum.çok emmiyo bide kaldırıyorum bir iki çekip bırakıyo normalde kolay kolay bırakmaz ben çekerim
Emir123ali Gzde07 keşke beklemesen canım allah göstermesin git bence bi acile çok küçük yeşil akıntı diyosun enfeksiyona benziyor kozmı erkekmi
Keremeral Gzde07 işte içirmeniz lazım böbrekleri sıvısız kalmış bebeğinizin içiremiyorsanız acile götürün bi şekilde sıvı alması laZım serum bağlayabilirler sabahı beklemeyin derim
Emir123ali Keremeral aynen katılıyorum canım bekleme gidin ve üzüldüm gerçekten inşallahh kötü bişy yoktur allaha emanet olsun bebeğin durumunu banada yazarsan sevinirim ama lütfen sabahı bekleme git
Gzde07 Emir123ali götürmedim canım sonrasında emdi sabaha kadar arka arkaya yaptı şükür muhtemelen uzun süre emmediği için yapmadı