Mery-8 Papatyaseverrrr evet canım göğüs süt dolduğu için ağrı yapıyor iki güne bir sagiyorum ben o zmn rahatlıyor göğsüm kaşıntı içinde göğüs ucu kremi kullanıyorum lansinohun rahatlatıyor.