Anne1512 annemde sürekli gazı var ondan yapıyor diyordu ama doktor demişti ki karnı kulak memesi yumuşaklığında olmalı. Mesela öyle ıkındığında kendini sıktığında karnına bakıyordum yumuşacık yani gazı yok ama yinede kendini sıkmaya devam ediyor. Gerçekten bazı şeyleri anlamak yok. Anlayamadan zaman akıııppp gidiyor çok kafa yormamak lazım 😅