İyi geceler hanımlar, 11 aylık bir tosunum var hemen hemen ellerini kullanmayı öğrendiğinden beri saçlarımı yoluyor. Uykudan uyanınca tekrar dalmak için resmen kafamı arıyor eliyle. Kucağımda uyuturken de aynı tutam tutam yolmak istiyor. Ellerini çekince ağlıyor sinirleniyor. Uyuyorsa bile uykusunda uyanıyor o derece saça karşı hassasiyeti var. Önlerim açılmaya başladı artık 😔 ne yapabilirim? var mı başına gelip de unutturmuş olan😔 cidden kel kalacağım diye korkuyorum 😔