NAZENDEM dort bucuk aylik bebegim nefesini tutuyor bugunlerde var midir sizlerdede boyle bir durum sevgili anneler normal mi
Dogalice NAZENDEM merhaba.Hiç karşılaşmadım böyle birşeyle ilginç geldi.Neden nefesini tutuyor acaba.Gözlemlerinizde Rahatsız eden birşey oldu mu acaba?
NAZENDEM [bilinmeyen] uzun sureli degil boyoe gec nefes aliyor. genelde kucaktayken onunla ilgilenirken yaoiyor