Merhaba Arkadaşlar iyi geceler. 😴
Baştan belirtmemde fayda var, Kızımın ilk doğum günü 9 Ekimde ve eşim ben kızımız yani 3 kişi evde partilemeyi düşünüyoruz😀🎉 Ama yine de kızımıza özel bir gün olsun istiyoruz süslemesiyle, pastasıyla vesayre. 😇 Durumlar o zamana kadar ne olur tabii ki bilmiyorum ama iç açıcı olmayacağı kesin. Ha iyiye giderse minik partimize benim anne babam - eşimin anne babası dahil olabilir belki bilemiyorum. Soruma geleyim İnternetten doğum günü malzemesi temin ettiğiniz veya duydugunuz siteler var mı, hangileri? Teşekkürler 🌺