Mutlu1anne Kızım 2 aylık alnının sol tarafı azıcık şişik geldi. Hiç bir yere çarpmadı eminim. Gelişme süreci Normal midir yaşayan var mı biraz tedirgin oldum. (Bir de dokununca biraz indi kendiliğinden)