Omermomy Benim oğlumda bugun 4.ay aşısıoldu. 3.ayda 6300 kiloydu bu ay 6700 olmuş diğer aylara göre az almış. Bebek hareketlendiği için gittikçe az alacaklar normaldir benimki meme reddi olmadığı halde az almış. Canımı sıkmadım az olsun sağlıklı olsun 🧿😘🙏🏻