Cennet1212 Sevgi0220 teşekkür ederim sizede geçmiş olsun bizimde 2 sefer ultrasonla bakıldı emari yeni yapcaklar bakalım nasıl geçecek
Ata0905 Cennet1212 23 günlükken göz için mr çekildi . Anestezi ile . 20 dk falan sürdü. Ac birakmak bizi zorladı çok küçüktü onun dışında bir sorun yok .
Yigitkacak Cennet1212 benim oğlum 1 ay önce çekildi 4 ayligiz şu an anesteziyle unutulup çekildi çok zorlandık tabi uyuması güç oldu damarını bulamıyorlardı falan 20 dak falan sürmüştü. Sabir li ve güçlü olmak gerekiyor ben çok ağlamıştım o gün 🙈
Cennet1212 Yigitkacak bende çok aglarim kesin mecburi olmasa asla gitmem de ah işte insanın içinde şüphe oluyor sonra narkozu hemen atlatiyormu
Yigitkacak Cennet1212 narkoz dan önce 5 saat aç kaldı çocuğum narkoz dan sonra da 2 saat aç kaldı özellikle o çok yıpratmıştı ama mecbur sağlık için katlanıyoruz Allah şifa versin yavrunuza🙏
Yigitahmedim Cennet1212 bize söylediler cerrahpaşa da çekilecek kıpırdamadan durması için anestezili çekiyorlarmış
Cennet1212 Yigitahmedim bizimkide bakirkoyde hiç söylemediler bilgi vermediler burdan öğrendim her seyi
reyhann51 Cennet1212 benim kizim bakır koyde emar girdi 4 saat ac kaldi emar dan cikincada 2 saat ac kaldi kuzum
balyedi @Sevgi0220 şuan bebeğiniz nasıl benim ablamda bir hafta önce doğum yaptı bebek oksijensiz kaldı sonra soğuk tedavi uygulandı şuan da hastane de