GUBILIKbende karşıyım ve bende hiç vermemiştim
kızım aşırı iştahsız olduğu bir döneme girdi düşün sabah mama içerdi azcık. Kahvaltı yapmazdı araöğün vs yemezdi delirirdim.2 ay öncesinden bahsediyorum. Bi arkadaşım sütlaç al dedi hazır. O kadar büyük konuştum ki asla almam diye. Aldım verdim öyle sevdi ki. Ona muhtaç kaldım. Ama her verdiğimde içim gidiyor ya. Şuan birsz daha iyi iştahı. Keşke vermesem
Ve post sahibi, Bence sizde vermeyin muhtaç kalmayın