Emel15122018 canım ben kızımı 27 ayda tamamen bıraktırdım meme delisiydi 🤣 23.ayda bıraktırmaya basladım söyle yaptım kendimi psikolojik olrak hazırladm önce bazen zorlanıcama vs sakin kalmam gerektiğine. Öncelikle gece istedinde vericem asıl önemli olan gündüz bıraktırmak gündüz uyanınca emiyoruz snr aistedinde oyalıyorum ve diyorumki yelkonavı gösteryorum bak bu 1den 3e gelince süt gelcek süt bitt emdin ya diyorum 10dk geçiyor 1den 3e gelmesi yelkovanın gdip kuzımı cağırıyordum süt geldi die hemen gelip emiyordu buna alısınca gün gün o10dk sabretme süresi yarım saat oldu bi saat oldu uzadıda uzadı yani sabah öğle akşama döndü. Sonra sadece öğleye döndü tabi bu arada gece emmeler devam ve 3ay gecti aradan cok asırı kademeli sindidsindire bıraktırma oldu bnmki 😄 bi gün gündüz beni emmedi gezmedeydik eve geldik aksam uyucak kızım süt yok dedim biberona süt koydum istersen bunu iç dedim aldı ve uyudu ben sok tepki bermesini bekliodm vermedi ogğnden snra memede sormadı biberon verdim içti halbuki beberondan süt içmiş cocuk değil memey bıraktırmayı düşündm için arada su veripdm biberondan 2yasndan snra öğrendi biberon kullanmayı. Bir yada öylenuyudu biberonla sonra onuda bıraktı bi içti bi içmedi filan derken el ele tutusarak uyumaya basladık ama gece uyanmalarıda pat die kesildi. Ama ablam 20 aylıkken bıraktırdı yeğenimi ve bant yapıstırmıstı yegenim gecelerş kalkıp ağlıyordu aylarca sürdü bu ve susmuyordu.