Klc-tgba ahhh ahh ben 4. Ayda sağarak vereceğim diye alıştırmaya çalıştım olmadı. Avent, chico, Nuk vs aklına gelebilecek hepsini denedim. Madele aldım onda da uyurken içiyordu. 5. Ayda tamamen kesti memeyi ve biberonu gece beslenmeyi de kesti. 12 aylığız hala kaşıkla besleniyoruz . Küçük hanım bardakla ve biner biberonla 9. Ayından beri suyunu içiyor kendi. Ne emzik be biberon asla kullanmadık 😭