duygukoc İçiniz rahat olsun inşallah atlatır kuzucuk , Benimkilerde 37inci haftaya yakındı doğumları ikisi de 2500 dogdu ,ben ne yazık ki ilk etapta doyuyorlar diye biliyordum ama meğer ikisine birden yetmemiş sütüm 🥺 Fototerapi ile hatta 24 saate bile sarılık değerinde gerileme olur zaten inşallah kısa sürede atlatirsiniz 🙏