Burnum akıyor felaket başım ağrıyor bir üşüyorum bir terliyorum eşim nöbetçi kızım daha 7 aylık ben hasta oldum nasıl bakıcam kendime bebeğime :( ona da geçerse ya inşallah hemen iyileşirim bana bakıcak bir çorba yapıcak kimsem yok kimsesi olmayanlar siz nasıl baktınız kendinize hasta olunca