Uyartugba Ayseee27 düzenli ve dikkatli beslendim bol dinlendim bol su içtim halen böyle devam ediyorum.
beyza1701 Uyartugba banada doktor 9 aylık bebek gibi demişti ama anne sütü aldığı için sorun yok dediler❤️
Tuba beyza1701 Doğduğunda kaç kiloydu? Benim büyük oğlum da 4,5 aylıkken 9kg’dı ve 3,8kg doğmuştu, sadece anne sütü alıyordu. Şuan 20 aylık ve 13kg. Büyüdükçe kilo alımı yavaşladı😁
dygerk60 beyza1701 canım önden gidiyor tabi bizim en son doktor muanemizde Oglum 5.5 aylıktı 8.600 dü doktorum bir ay önden gittigini söylemişti.
dygerk60 beyza1701 önden gitmesinde bir sorun yok zaten anne sütü aldıgı için demekki cok yarıyo maşallah