Kavunicibalik yanında yatarak emziriyorum ve uyuyakalıyor hemencecik
Emziği asla düşünmüyorum bana bebeği kandırmak gibi geliyor
Bir de süt göğsümde birikince canım yanıyor
O yüzden emzirmenin tadını çıkarıyorum
Bir daha ne zaman böyle zamanlarım olacak diye kendimi motive ediyorum
Umarım bebeğiniz meme reddini bırakır da siz de mutlu olursunuz ❤️