Rzgr 18 bucuk aylik oglum icin bu seti almayı düsünüyorum. Alip memnun olan yada aradigini bulamayan anneler olumlu yada olumsuz yorumlariniza ihtiyacim var. Teşekkurler.
bitterikolata Rzgr ben aldım oğlum 14 aylık biraz fazla geldi bizimkine göre kaldırdım daha sonra kullanacağım çok güzel bir set çok beğendim
Keremozaninannesi Rzgr bende baktım yorumlarda baya beğenen olmuştu 22 aylık benimki de bekliyim buraya göre alırım 😊
Rzgr bitterikolata Keremozaninannesi bende biraz nette yorumlara baktim. Kimisi 2 3 yas icin dikkat konusunda baya sorun yasiyoruz demis. Kimileri cok memnun kaldigini belirtmis. Agirlikli olumlu yada olumsuz bir yorum yok. Bakalim insallah detayli bilgi verecek birileri cikar