Ezgislck merhaba bir şey sorucaktım benimde şuan kitle gibi göğsümün içinde sertlik var ama dışarda kızarıklık yok acaba öyle mü oluyor normal de sancı yok ama dokunun çok acıyor biraz bastırınca falan acıyor apse mi oluyor bende bugün sağlık ocağına girmişken sorayım dedim 4 gündür böyle benimde doktor hanım ultrasonla bakılması lazım dedi