Glndmkc Oğlum 36 günlük , Yani sanıyorum ki 5. Hafta atağı denilen dönemde , akşam 9 buçukta başlıyor bir daha gece 12,1’e kadar ağlıyor ataktan mı acaba var mı yaşayan buna benzer durum 😔
Glndmkc MeryemEslem geçtiğini de okudum da inşaallah geçer çok garip 9 buçukta başlıyor hiç şaşmıyor 12 de uyuyor napacağımı şaşırdım gerçi yeter ki gece uyusun ona daha çok razıyım 🙈
Oykusunannesi O haftalar da bizde aynısını yaşadık çok fazla huysuzluk ve ağlamaları vardı gaz sancısı ve kabızlık olduğunu düşündüm oysa ki atak geçiriyormuş, endişelenmeyin bizim bir haftada geçti umarım çabuk atlatırsınız 🙏☺️