betulyuksel serum fizyolojik kullanıyorum burnu açılsın diye yakasında damla kullanıyorum ama nafile canım. Bide pişik olmuş poposu üstüne gaz sancisi da var. Napicam hiç bilmiyorum:( limonun ayak altına sürüldüğünü duymuştum canım ama 4-6 aylık bebeklerde kullanılmaya başlanıyor muş o. 1 aylık bebeğe zararı olmazmi. Senin bebeğin kaç aylıkken kullandin limonu canm