İyi aksamlar anneler,
2 aylık bebeğim çok zor bir çocuk maalesef. Başından beri huysuz, huzursuzdu. Sarılık oldu, sonrasında kilo alımı olmadı sütüm yetersiz olmuş mama basladık. Daha sonra sürekli aglıyordu idrar yolu enfeksiyonu varmış aslında. Ayrıyetten sünnet falan da oldu. 2 ay içinde gerçeklesti hepsi :) zor oldugu için basından beri yanımda ana kucağında titreştimde ve sallayarak anca uyutuyorum 😔 artık biraz düzene girdi gibi. Yakında besige alıştırmaya çalısacagım. Ama 2 aydır ana kucagında yatırdıgım için üzülüyorum, sırt yapısına falan zararı olmuş mudur diye? Bu kadar uzun süre ana kucağı kullanan ve sonrasında sorun yaşayan var mı acaba?