Arkadaşlar merhaba bebeğim 2 aylık doğduğu günden beri sürekli ağlıyor denemediğim şey kalmadı rezene,gaz ilaçları, kiraz çekirdeği, en son doktor idrar yolu enfeksiyonu dedi iğne verdi onlarda bitti ama bebeğim hala aynı başka bir şey deneyip de kesin çözüm bulan var mı?