Benim ki bazen 3 günde bir yapıyor bazen günde 2 kere yapıyor yapmadığı zaman kilosu artar çocuk huzursuz değilse rahatça yapıyorsa kakasını ikinmiyorsa yani kabız değilse sorun olmaz 10 günde bir yapan bebek bile varmış ve gerçekten 2 3 günde bir yaptığında daha çok kilo almıştı oğlum bugünlerde günde iki defa yapiyo az kilo almış