Symefe33 Kızlar kış ayi geliyor oğlum üstünü çok açarak yatıyor uyku tulumu almak istiyorum da tog değerleri var onu tam anlayamadım lcw 2.7 ebebek ise 1.5 tog kac.derece oluyor çok anlayamadım hangisini tercih etmeliyim
2-bebek Symefe33 2.7 çok kalın diye biliyorum içi elyflı yorgan gibi olanlar çok terletiyor bebekleri.ben normal pamuklu tulumların daha iyi olcagını düşünüyorum oda sıcaklıgına göre alabilirsiniz 24 derecelik bir odada 0.5 tog ideali diye duymuştum
Ldy Symefe33 wck aldım geçen yıl hiç kullananadım kızımı çok terletti. Atletin üzerine giydirdim yine çok terledi. Bu yıl e Bebek’ten aldım bakalım nasıl olacak