Benim canım paşa oğlum aynı annesi gibi uykuya dalmakta çok zorlanıyor ☺☺ uyumadan en az 2 saat önce yatak odasına gidiyoruz (erken saaatte uyumaya alışmasını istediğim için böyle yapıyorum)ama tabiki sıfır sonuç😄)
Saat bazen 9 bazen 10da yatak odasına geliyoruz altımızı değiştirip bir güzel yatağımıza yatıp emziriyorum bu arada oğlum yatarak emmeye alıştığı için bende rahat oluyorum ve çok da seviyorum 😍 ışığı kapatır emziririm ama tabi benim gece kuşu oğlum uyumuyor bende yatağın bir ucuna yatıyorum diğer tarafa da yastıkları diziyorum oğlumu da yatağın ortasında bırakıyorum dönüyor duruyor çabalıyor oturuyor yatıyor arada bi göbeğime sarılıyor 😄 Bende o arada buralarda post okuyorum tabi 😄 ilgilenmeyim belki kendi uyur diyorum ama olur mu hiç illa 1 2 saat çabalaması lazım 🤣derken yorulsun da uyusun diye beklerken 1 2 saat vakit geçiyor tabi 🤣🤣 sonra yorulup huysuzlanmaya başladığında diyorum ki tamam uyku vakti geldi ☺ emzirip uyutuyorum canım oğlumu🥰 😄 tabi biz biraz keyifli bi uyku süreci geçirmiş oluyoruz böylece ama geceleri de genelde 3 saatte bir de uyanıyor 🙄ona bir türlü çözüm yolu bulamadım 😄
Bizde böyle, Sizin uykular nasıl hanımlar😄 ❤