Kocakkubra Kızlar oğlum 3aylık olucak nerdeyse 1,5 saate bir ağlıyor karnını doyuruyorum susuyor 1,5 yada 2 saat sonra başlıyor tekrar açlık ağlamasına niye boyle nasıl olcak bilmiyorum normalmi ?
elizabeth Kocakkubra normal ama büyüdüğü için daha fazla acıkıyor mama yiyorsa ölçünü arttırabilirsin
selamas Kocakkubra ben de öyleydim sadece anne sütü veriyordum. Akşama doğru sütümün azaltdığını hissettim. Günde 1 defa mama vermeye başladım. Böylece ben de dinlenmiş oldum, bebeğimde toparladı. Doktorumuzda onayladı
Kocakkubra selamas aynısı oldu canım sadece anne sütü veren ben baktım azaldı sütüm daha yeni yeni mama veriyorum günde 2 defa yetişemiyorum çünkü
hhtce Benim oğlum 5 buçuk aylık hala öyle 2 saat zor dayanır ama bu doymadığından değil bence emme isteğinden dolayı kilosu gelişimi iyiyse tabi