Betul00 Ben sebamed'in pisik kremini kullaniyorum. Cokfaydasini gordum. birgun sonra yok oluyor.. Deneyebilirsiniz.. Ugurbocegim
snr Ugurbocegim ilk doğdugu zaman zeytinyağı sürmüştüm hiç pişik olmadı ve iyi geliyo pişiğe şimdide bepanthol kullanıyorum
zmq Ugurbocegim bepantol ve sudocream kullanıyorum ben çok kızarırsa zeytinyağı sürüyorum. Sizde Acı ve baharatlı tüketmeyin.
DemetDM Ugurbocegim kızım uzun süre piştikten mahvoldu benim kızıma en iyi gelen şey. Zeytinyağı oldu ama asit oranını bilemeniz lazım. Biz suda kaynattık zeytınyagını öyle kullandık çok Şükür atlattık kızım kurtuldu
CerenDeniz Göğüs ucu çatlakları için kullanılan kremleri öneririm kesinlikle (Philips Avent marka ya da Lansinoh Lanolin marka). Hem bütün pişik kremlerinden daha etkili ve hızlı sonuç veriyor hem de içerik olarak çok masum ve zararsızlar. Diğer bütün pişik kremlerinde kimyasallar var.