Kizlar bebeğim 10.5 aylık oldu 0.6 aylık emziğini emiyo awent phillips kullanıyorum yenisini aldim ona 9 24 ayligi bu sefer emzigi almiyo agzina büyük geliyo sanirim 0.6 aylik emzikte küçük geliyordur diye düşünüyorum damak yapısına zarar gelir diye . Napicagimi sasirdim ya alir mi sizce yeni aldigim emzigi