Kızım 3 yaşındayken farkettim cerrahiye götürdüm kulak çöpüyle bi hamlede açtı, öyle çok ağlamadı canı yanmadı. Ama 3 gün çişini yaparken yanıyor diye ağladı yapmak istemedi 🤦♀️ Şimdi 5 yaşına girecek hala kapanma oluyor. Bidaha doktora götürmedim kendim bakıyorum her gün nazikçe ayırıyorum. Tam kapanmaması için. Büyüdükçe daha zor oluyor psikolojik olarak da etkileniyor. Pişik olmuş krem süreceğim diyorum. İlk Götürdüğüm doktor krem önermemişti, östrojen hormonu içerdiğinden. Aslında hiç müdahale edilmemesi gerekiyormuş. Kendiliğinden geçiyormuş çoğu ama bizimkisi uzun sürdü. Napacağım hiç bilmiyorum.