Dkk 29 günümüz kaldı bizim 3.ay atağımızın bitmesine 😕 sizde Şafak kaç? Sanırım kemikleri falan çok acıyor yavrucukların hızlı büyüme olduğu için üzülüyorum çok 🥺
Ysmkzlbga Ne ne Dkk …ne ne atağı ?? Bi anda ciyaklayarak ağlaması . Memeyi reddetmeyi bilmiyodu acıkınca zorla sokuyorum ağzına memeyi idrak edene kadar yırtıyo kendini sonra düzeliyor bunun adı atak mi ?
Dkk selamas Harika Haftalar indirdim orda sıçramanın bitmesine kalan gün yazıyor sıçrama başka birşey mi acaba 🤔
selamas Dkk bilemedim. Bizde 3 aylığız ve atak haftasındayız. 1 hafta olarak gösteriyor. Benim bebeğim 12 haftalık.
Merve789 Dkk benimkide uykuda surkli sicriyor epilepsi falan olmasin allah korusun onemli bsieymi sicrama yoksa nornalmi doktora danisicam surekli aglayarak uyaniyo