Bebeğim 2,5 aylık oldu. İlk günden bu yana burayı takip ediyorum ve yazıyorum belki hatırlayanlarınız çıkar 😞 hep sorunlu hep çok nazlı bir Bebek oldu. Aşırı gaz problemimiz var gece gündüz neredeyse hiç uyumuyor 😞 sürekli ağlıyor sürekli kucakta gezmek istiyor ve sürekli emmek istiyor. Annemin yanına taşındım burada 3 kişi zor bakıyoruz. Her gören bu nasıl Bebek böyle diyor 😞 sırtı asla yere degsin istemiyor çatlayana kadar ağlıyor 😞
Ayrıca çok korkuyor 😕 sıçramaları hala devam ediyor.
Başkalarının bebeklerine bakıp iç çekiyorum dua ediyorum allahım ne olur şifa ver yavruma yardım et diye 😕 onu öyle gördükçe hem çok üzülüyorum hem de çok yıprandım artık dayanamayacak duruma geliyorum.
Benim yaşadıklarımı yaşayan varsa ne olur bir umut bir akıl verin 😕 çaresiz kaldım. Ne zaman geçecek bu günler ?
Allah yavrularımızı hep güldürsün sağlık versin 🙏🏻