Nebociim Merhaba arkadaşlar kızım 3 aylık ama prematüre sürekli uyuyor sadece acıktığında ağlıyor mamasını içip geri uyuyor bi zarar olur mu uyuması iyi birşey mi bilmiyorum zorla uyandırıyorum geri uyuyor 😅
Mom3 Nebociim prematüre bebekler genelde hep uyurlar normal onlar uyuyarak büyür annesi açıktında kalkarlar 🤗🤗
Balkzm_0604 Nebociim canım karnı iyi doyuyor da bir şey olmaz heralde bu arada maşallah Gece ve gündüz bu şekilde mi
Papatyaseverr Nebociim bizim 2. Aya kadar sürekli uyuyordu zamanla canavar gibi olucak merak etme hadi uyu bebeğim diyeceksin 😊 şimdi gün içinde yarım saat uyuyoruz yani şekerliyoruz 😊
ArasAybarsMoM Nebociim bnm oglanda premature benimde derdim hic uyumamasi cok gazli surekli ikiniyo kndini uyandiriyo napicam bilmiyorum zombi gbi oldum ilk gunler cok 2 aylik buarada iyiydi ama 1 aydan beri resmen kudurdu
-CinarinAnnesi- Zararı var mı bilmiyorum sanmıyorum da ama tadını doya doyaaaaa çıkarın bu günlerin saat 11 ben hayla uyutmaya çalışıyorum ben bittim oglum hayla direniyor 😅
Nebociim ArasAybarsMoM valla şükür gaz problemimiz yok mama içiyor olur dediler de olmadı inşallah düzelir 🙏🏻
BaharBilgin Benim kızımda prematüre uyku problemimiz var sürekli ağlıyo sürekli huysuz yorgunluktan ölüyorum artık gece 3den önce uyumaz sabah 7de kalkar gün içinde ara ara sorla yarım saat 1 saat belki uyur oda fön makinasıyla 😔
BeyzaLivaLeyla Nebociim ay ay benim kızımda 36 haftalık doğdu 4.aya kadar hep uyurdu sadece acıkınca uyanırdı sonra şıp diye geri uyurdu ne güzel 11 aylık olduk hey yavrum hey ne uyukusu uykudan bi haber bol bol uyu sende onunla sonra uyuyamıyosun 🤣🤣🤣
Nebociim bitterdelisi24 en son gittiğimde bi problem olmadığını söylediler bi ebe ile görüşsem iyi olur herhalde teşekkür ediyorum
bitterdelisi24 Nebociim eger sutunu verıyorsan b12 artıırıcı seyler ye hergun bir yumurta yogurt pekmez
Papatyaseverr Nebociim kendini yeni yeni toparlıyor uykuya meyil normal acıktıkça kalkıyormuş zaten bizde öyle sadece acıktığımızda kalkıyorduk karnımız doyunca minicik durup uyuyorduk 😊 zaman ne çabuk geçiyor 6 aylık olduk simdi bıcır bıcır 😊
BeyzaLivaLeyla Nebociim şöyle bi 6 aylık olsun o gözler çipil çipil açılır etrafı izler bakınır dönmeye başlar yuvarlanır uykusu aklına gelmez