İlgimi çekmeyen postlara girmiyorum normalde ama rast gele girdim
Lütfen bu postun altına da bebeğini düşünmeyen anne suçlamalarında bulunmayın ya valla an itibariyle yazacak varsa da yazmasın
Herkes kendi bebeği için en iyisini bilir düşünür
Saçma Bi şekilde şuan Bi bıkmışlık geldi normalde beni ilglendrmz banane ama yok yapmayın cidden 😅
Ajansa da kaydettirir spora da gönderebilir herşey olur yani 🤔