Emircik Normalde sadece body ile üzerini örtmeden yatırıyordum,şimdi kısa pijama alt üst giydirmeye başladım veya bazen uzun alt giydirdiğim de oluyor çünkü artık gece serin oluyor bazen.Üzerine de müslin örtüyorum,eğer çok serin olursa normal kalınlıkta pike ile örtüyorum.1 yaşında Kızım çok sıcağı sevmiyor,derece kullanıyorum odasında,ona göre hareket ediyorum aslında.İstanbulda yaşıyoruz ama evimiz Haliç e bakıyor,bazen çok serin bazen çok sıcak belli olmuyor ve en üst kattayız.Duruma göre hareket ediyorum diyelim😊