kızım 11.aya girecek aşırı hırçın,istemediği birşey oldumu kendini atıyor ,her şeyi alıp savurmak istiyor,emzirirken sürekli saçımı çekmek istiyor,tırnaklarını agzıma burnuma geciriyor kızmakta istemiyorum daha fazla stres eylemi yaşatmamak için fakat bu durumu yaşayan anneler var mı? nasıl sakinleştirebilirim ,emzirme dahi işkenceye döndü canım yandıkça sakin kalamıyorum ,kendimi tutuyorum en ufak sesimi yükseltim daha cok hırçınlasıyor ve bende pişman olup üzülüyorum 🥺