1 bucuk aylık kızım var ıkı gundur sadece emerken dus aldırırken ve altını degıstırırken uyanıktı harıcınde hep uyudu tam bu sıkıntı var doktora gotureyıö derken bugun bes gıbı uyandı ve 7.bucuk saattır sadece 15 dk uyudu oda gogsumdd uyuya kaldı hareket ettıgım gıbı cıglıgı basarak uyandı emzık de almıyor bıberonda Tam gogsume koyuyorum uyusun dıye cekmıyor mıy mıy oynuyor nr yapabılırım sızın bebeklerınız nasıl