Kızlar merhaba bebeğim 24 günlük oldu doğduğundan beri sağ gözünde hafif bi şişlik farkettim gözlerini açamaya başladıktan sonra o gözünü nadir açtığını farkettik sol gözü sçık mesela sağ göznü açmıyo çok nadir ikisini birlikte açıyo arada şişi iniyo açıyo iki gözğnü birdem sonra tekrar şişiyor açamıyo falan doktora sorduk sürekli aynı tarafa yatırdığından olmuştur faşan dedi dpktor ama sürekli aynı yöne yatırmıyorm kontrol edin 2 hafta geçmezsr göz doktoruna gidin dedi dün akşam göz doktorna götrdük fakat net bişey söylemedi doğumdan kaynaklıda olabilir yok damar tıkanıklığı olabilir ilerleyen dönemde ameliyst gerektirebilir yada enfeksiyon olmuş olabilir flaan dedi net şu yüzden olmuştur şu ilaç iyi gelir demedi enfeksiyon ihitimalina karşı sadece damla verdi varmı başına böyle bişey gelen geçen