Merhaba
benim 10 aylık oğlum var 9. Aya kadar emzirdim hic adet dahı görmedm emmeyi birakti gibi adet gördüm ve ben Doğumdan sonra hamile kalmamak icin hap kullaniyordum ilacım bitti doktora gidemedim daha hemen hamile kalınabilir mi yoksa ilaç biraz etkisini gösterir mi ?
korkuyorum hamile kalırım diye bebeğim daha küçük 😞