Nilinannesiii Esenyurtta oturuyoruz ve balkona polar hirkayla cikiyorum cok esiyo diye ama evin ici bize gore normalin bi tik esen hali bebis 26 gunluk kalin orgu battaniye var ama kayinvalidem ince yorgan koy usur dedi siz ne ortuyosunuz geceleri
Giraysmom20 Nilinannesiii hastane çakıllarında ki penye battaniyesini örtün yeterli olur bence uyuturkende mevsimlik uyku tulumlarından giydirin mis 😊