Metehanim merhaba aynı durum bende de vardı İlk günler göğüs uçlarım yara olduğunda sağ meme ucum daha çok deforme oldu ve sola göre daha küçük kaldı kavrama sorunu yapıyordu sanırım . Bu nedenle o göğsümde daha az süt oluyordu ısrarla önce o memeden başladım hep ilk açlığında ne çekerse kar olsun diye . Bir de eğer az emdiğini düşünüyorsanız sağın göğsü en azından bu süreçte süt kapasitesi azalmasın