Zbyde3452 Oğlum kızartma kaşığını kafasına düşürdü sıcak kafası böyle oldu ağlamıyo buz koydum napmalıyım sizce hastaneye götürsem mi yanık kremi felan verirler izi kalırmı acaba https://hizliresim.com/NUv9cn
EJDERYAA Zbyde3452 unutmayın yanan yere buz sürülmez buz yanığı olur dikkat edin yanık kremi bulundurun evinizde sürün geçer geçmiş olsun 🧿
Deletedmom299 Zbyde3452 ahh kuzum kıyamam yaa geçmiş olsun 🤲🏻 bı eczaneye gitsen bile olur kuzum ya onlar gerekli kremi verirler. Yada hametan krem çok iyi pisige falan varsa ondan sür ama yine de bı eczaneye git istersen ya
bself33 Zbyde3452 hiç karışma canım orası kuruyup kabuklanip dökülür iz bile kalmaz krem sürüp nemlendirmeki biran önce kuruyup dökülsün
Elifim61 Çok geçmiş olsun doktorluk bir şey yok ancak Yanık kremi sürünki hem kızarıklığını hemde acısı varsa acısını alsın. Ben genelde yanık kremi silverdin kullanırım.