Esraaaaaa Sevgili anneler bebeğim 3 aylık kolik ve emmiyor çok fazla bende sagip biberonla veriyorum iki gündür ama benden kopmasını istemiyorum sizce nasıl bir yol izlemem gerekiyor 2 aydır aglayarak emiyor ve tek başıma emziremiyorum
Elmasekerim15 Esraaaaaa biberon verirsen seni birdaha emmez kaşıkla veya şırıngayla ver agzına gazdan dolayı emmek istemyordur
Deletedmom420 Esraaaaaa bende 3 gün önce sağıp biberonla verdim simdi meme reddi yaşıyorum ağlıyor emince sizde sakn vermeyn biberon