Ruveydackm Deneyimli anneler geçen çarşamba doğum yaptım antibiyotik verdi doktorum ama sütümden bebeğime geçer diye içmiyorum bir gün kullandım bebeğim sabaha kadar ağladı karnı ağrıdı gibi böyle bir problem yaşayan varmı sizce içmelimiyim ilaçlarımı
Mozasir Ruveydackm antibiyotik sizin içi olası bi enfeksiyon olmasın diye bende kullandım bebeğe zararlı olsa zaten vermezler öncelik sizin sağlığınız bence
Seldagcmn Ruveydackm bana da verilmişti bende düzenli kullanmadım bu sefer ameliyat yerimde akma oldu, doktor da antibiyotigi düzenli kullanmadığın için demişti sen muhakkak kullan o antibiyotikler emziren anneler için kullanılabilir ona göre veriyorlar ben özellikle sormuştum
Hilalll000 Ruveydackm antibiıtik emziren anneler icin olanı vermistirler niye kullanmıyorsunuz? Daha kötüye sarar anne sütüne karısmayndir icin
Minikannesi00 Ruveydackm ben kullandm bişey olmamıştı ,bence kullan enfeksiyon kapıp başına iş alma canım aman dikkat et ,o zaman daha zor kurtulursun
Gizemabc Ruveydackm Doktorunuz verdiyse sorun yapacagini sanmam. Ben bir sure verilen ilaclari kullanmistim. Bebeginizin kullandiginiz ilaclardan bagimsiz olarak gaz problemi baslamis olabilir.
guldmr11 Bende kulandım bitene kadar zaten zararı olucak olsa doktorlar vermez ameliyat yerine enfeksiyon kaparsa kötü sonuçlar doğurabilir
smine Ruveydackm ilk doğum yaptığımda mecburen kullandım . Fakat sonra ki aylarda antibiyotik kullanırken emzirmedim . Probiyotik ile birlikte al ilk verilen antibiyotiği. Almazsan yaran toparlamaz . Sonrasında antibiyotik alırsan o zaman sağıp dökersin .
Hilalyam Ruveydackm kesinlikle kullanın . Aksi halde daha fazlasını ve faha uzun süre kullanmaya mecbur kalabilirsiniz
Prenseskusunannesi Ruveydackm doktorunuz size gore vermistir onu kullanin bence bebeginizin gaz sancisi olabilir ilk donemler hep böyledir