zeynepgokce1 Herkese merhaba. 5 ayligiz bugun doktor kontrolunde bebegimin gogsunde buyume oldugunu soyledi doktorum daha fazla buyume olursa gel dedi gogsune dokunmamizi soyledi o an korktum neden oldugunu bile soramadim. Bilgisi olan yardimci olabilir mi ?
Muhammedd23 zeynepgokce1 anneden ostorojen hormonu geciyor genelde gebeyken. Sen doyum kontrol habi felan kullanıyor musun birde emiyor mu mama mi
Tgce16 zeynepgokce1 Anneden hormon geçtiği için oluyor, kendi kendine düzelecek masaj falan yapmamanız dokunmamanız lazım
Ebruea zeynepgokce1 arkadaşlar da söylemiş sendeki hormonlar bebeğine geçtiği için ovalarsan felan içerisine süt dolar ve ağrı yapar aynı bizlerde olduğu gibi o yüzden dokunma demiştir. Endişelenmeyin düzelecektir
Yuyu Bizim yeni doğduğunda olmuştu. Doktor emzirdigin için senden hormon geçiyor oyuzden şişiyor sakin ellemeyin ovalamayın o kendi düzelecek demişti düzeldi. Sizinde bir an önce düzelir inşallah
zeynepgokce1 Yuyu banada dokunmayin dedi insallah duzelir sizinkinin duzelmesine sevindim Rabbim evlatlarimiza saglik versin
zeynepgokce1 Tgce16 tesekur ederim hormonalse duzelir insallah ya bende yedigim ictigim zararli seylerin bebegime boyle bi etkisi mi oldu acaba diye dusunmustum degilmis