Cbella gazı olan bebek daha çok emmek ister ve emdikçe daha çok gazı olur ben de ilk 3 ay baş edemeyip saatte bir emzirirdim hem çok gazlıydı hem de çok kusardı sonra yavaş yavaş arayı açtım 1.15-1.30 derken şuan 3 saatte bir emiyor dört buçuk aylık ben kustuğu için mecbur arayı açtım ağladı kucakladık hoplattık zıplattık derken yavaş yavaş alıştı ama bu geçiş süresi bir ayı buldu