Delircem artık yaaa. Dün gecede belki 40 kere kalktı gündüz iki sefer uyudu oda yarımşar saat. Şimdide tam ben uyutuyorum odaya geçiyorum uyanıyor. Memede uyuyor başka türlü uyumuyor. Beşikte salladım ayağımda salladım. Pış pış pat pat hepsini yaptım ama yok yok inat etti. Memede durduğu sürece sessiz ama biraktirip yatirinca kıyamet kopuyor. Dalmasini bekle diyeceksiniz ama onuda yaptım ama yok yok 😭😭😭😭 yardım edin bir çare söyleyin nolur