Kızlar merhaba 14 aylık oğlum var. Bebeğim emmeye düşkündü ama son zamanlarda cok fazlalaştırdı. Gece 4- 5 kere uyanıyor emiyor yine uyuyor. Gündüz 1 saat bile gecmeden emmek istiyor. Bir tek dısarıda emmeyi unutuyor. Evde sürekli yanımda bir dakika rahat bırakmıyor.Gece uyku yok. Gündüzde sürekli emmek istiyor. Emdiği için çok az yemek yiyor. Annem emmeyi bıraktır o yuzden yemek yemiyor diyor.Bir yanım bıraktırmak istiyor. Bir yanım biraz daha emsin diyor kıyamıyorum ama ben fiziksel ve psikolojik olarak yıpranmaya başladım. Ne yapıcam lütfen yardımcı olun. Birde arka dişleri patlamış o yuzden mi bu kadar düşkün acaba?