Bdamla Kızlar 3aylık bebeğimin heralde derin kesmemden kaynaklı parmağın az bi iltihap oldu doktor tırnak batması dedi fucidin verdi.ama nette kesinlikle bebeğe vermeyin yazıyor. Böyle bindurımla karşılaşan var mı ne yapabilirim